Universum: Milujeme VUT. Tedy její videoklip

12. březen 2013

Jak vybrat vysokou školu, která vás připraví pro pracovní trh? Volit podle místa, prestiže nebo jejího potenciálu? Správná volba neexistuje, a při rozhodování je proto důležitý každý detail. Třeba kvalitně zvládnutý marketing.

„Jestli si myslíte, že VUT měla díky tomu virálnímu videu ohromný nárůst přihlášek, není to tak,“ říká marketingová specialistka Přírodovědecké fakulty UK Alexandra Hroncová.

Působit na mladé lidi je v případě univerzit třeba dlouhodobě a komplexně. Jedno video v tomto případě nestačí. „Jakým směrem se mladý člověk vydá, se rozhoduje ještě na základní škole, cílit na středoškoláky je pozdě,“ vysvětluje Alex.
S názorem souhlasí také redaktor studentského serveru Markething.cz Ondřej Pavlů, se kterým Universum hodnotilo promo videa českých univerzit. Nejlépe dopadla podle předpokladů brněnská technika, překvapivě naopak propadla Fakulta sociálních věd UK, kolébka českého marketingu.

autor: Pavel Cyprich
Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.