Karlovarské infocentrum sbírá další ocenění

19. listopad 2013

Aktivity infocentra města Karlovy Vary sbírají další ocenění. Po ocenění webových stránek a spotů na festivalech TOURFILM a TOURREGION FILM bylo infocentrum lázeňské metropole oceněno za svůj přístup ke klientům, za sadu tištěných propagačních materiálů a také za soulad tištěných materiálů s elektronickým marketingem.

První zmíněnou cenou je soutěž Informační centrum 2013 Karlovarského kraje. Letos se konal již 5. ročník soutěže turistických informačních center. Jedná se o soutěž popularity, při níž hlasují lidé na internetu pro zvolené informační centrum. V celé České republice bylo do soutěže zařazeno více než 600 infocenter.

Stejně jako v loňském roce byly do soutěže zahrnuty utajené kontroly hodnotící kvalitu obsluhy návštěvníků a poskytované služby. Kontroly zajistila agentura CzechTourism podle předem stanovených parametrů prostřednictvím odborné firmy. Karlovarské infocentrum zvítězilo ve všech doposud pořádaných ročnících a obhájilo tuto cenu již popáté.

Dvě ocenění získal informační stánek Karlových Varů v rámci 17. ročníku soutěžního festivalu propagačních materiálů z oboru cestovního ruchu TOURPROPAG 2013. Porota posoudila celkem 66 přihlášených soutěžních kolekcí v kategorii Soubor tiskovin a 41 přihlášek v kategorii Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu.

Soubor propagačních tištěných materiálů Karlových Varů obsadil první místo. V kategorii Soubor tiskovin pak byly materiály vyhodnoceny ve velké konkurenci na výborném druhém místě.

autor: Radim Jehlík
Spustit audio