Hokejové Karlovy Vary začnou sezonu bez generálního sponzora

11. září 2015

Hokejisté HC Energie Karlovy Vary vstoupí dnes, stejně jako 13 ostatních týmů, do nové extraligové sezony. Poprvé v novodobé historii klubu to ale bude bez generálního partnera.

Vedení Sokolovské uhelné totiž zástupcům Energie potvrdilo, že platí jejich červnové rozhodnutí o pozastavení podpory všech sportovních aktivit s ohledem na obchodní spor se společností ČEZ.

„Pro klub je toto sdělení velice závažným problémem, na základě kterého budou muset následovat zásadní opatření a vedení klubu bude muset vstoupit do jednání s vedením Karlovarského kraje, města Karlovy Vary a se všemi podnikatelskými subjekty, které s klubem spolupracují a klub podporují," říká generální manažer Miroslav Vaněk.

Celé vedení HC Energie pevně doufá, že obchodní spor mezi Sokolovskou uhelnou a společností ČEZ bude brzy zdárně ukončen a že se těžařská firma bude moci vrátit k podpoře sportu, kultury i zdravotnictví. V případě, že by se tak nestalo, nezbyde vedení hokejového klubu nic jiného, než se pokusit získat pro klub nového generálního partnera.

I bez generálního partnera myslí Energie na play-off

Pro letošní sezonu zůstávají sportovní cíle stejné. Hokejisté by rádi bojovali minimálně o předkolo play-off. Klub také na včerejší tiskové konferenci představil dresy pro novou sezonu 2015/16. Domácí zápasy bude hrát Energie dle regulí ve světlém, venku pak v tmavé kombinaci.

Hlavním cílem klubu v letní přestávce bylo udržení klíčových hráčů. Generální manažer vyjmenoval čtveřici hráčů – Radka Dudu, Martina Barteka, Vladimíra Sičáka a Radima Bičánka.

„O čem se tolik nemluvilo, byl velký tlak z Ruska na přestup Tomáše Závorky. Toho se nám podařilo udržet. Tomáš si ale řekl o vysoké navýšení platu, kterému jsme na základě jeho výkonů vyhověli. Díky podpisu nové smlouvy se navíc jeho závazek v klubu prodloužil na dvouletý,“ rozkryl situaci Miroslav Vaněk.

Zajímavostí pro fanoušky je střídavý start pro Lukáše Mensatora a Václava Skuhravého, kteří hrají na Kladně. I s nimi tedy může tým v případě potřeby počítat.

Tiskový mluvčí klubu Jiří Holý dal také nahlédnout za oponu prodeje permanentních vstupenek. „Aktuálně máme vydáno téměř dva tisíce permanentek, a to včetně těch pro partnery. V letní pauze jsme rozdělili celou arénu jen na dvě cenové kategorie, aby se zjednodušil nákup a výběr míst. Očekáváme, že by průměrná návštěva měla být kolem 3 400 lidí na zápas, jak jsme v posledních letech zvyklí,“ uvedl na závěr Holý.

autor: Radim Jehlík
Spustit audio