Fanoušky hokejového Kladna trápí úroveň občerstvení na zimním stadionu

Před rokem investovalo Kladno do rekonstrukce zimního stadionu milióny korun. Do hlediště se osadily nové sedačky, proměnou prošly sociální zařízení i stánky pro občerstvení. Vše pro lepší komfort diváků, ten stejně fanoušci nemají.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Občerstvení na stadionu Galatasaray Istanbul

Občerstvení na stadionu Galatasaray Istanbul | Foto: Jaroslav Plašil | Zdroj: Český rozhlas

Z venku stařičký zimní stadion je po rekonstrukci zevnitř velmi útulný. Bohužel diváků na něj příliš nechodí. Tím hlavní důvodem je absence kladenských hokejistů v extralize. Rytíři už druhý rok bojují o návrat mezi elitu v první lize.

Druhým důvodem ale je nespokojenost se službami a občerstvením, které jim klub v nově postavených stáncích během utkání nabízí

„Je to opravdu strašné. Bufetů by mělo být víc, aby se u nich netvořily takové fronty. A asi i sortiment by měl být trochu jiný. Myslím, že v současnosti by úroveň občerstvení měla být úplně jinde,“ rozhořčuje se mladý muž v dresu kladenských Rytířů.

Přehrát

00:00 / 00:00

Fanoušci jsou nespokojeni s kvalitou občerstvení na kladenském stadionu

Opravdu nabídka není nijak pestrá. K pití pivo, cola, fanta nebo sprite. Něco zdravějšího pro děti nikoli. K jídlu párek na tácku, párek v rohlíku, klobása nebo slané brambůrky.

Přitom město při rekonstrukci na pestrost nabídky myslelo a stánky jsou vybaveny vším, nač si jen vzpomenete. Od mrazáků, lednic, vařičů, fritovacích nádob až po vícehlavé čepovací pípy.

Paradoxní je, že ještě před pár týdny si tady fanoušci na nic nestěžovali. Nabídka čítala patnáct jídel, o nabídce nápojů, včetně těch zdravějších nemluvě.

„Proběhla zde změna provozního restaurace, který má na starosti také bufety. Úroveň se postupně zlepšuje. My chceme, aby fanoušci byli spokojeni. Samozřejmě tlačíme na to, aby sortiment byl na stejné úrovni jako předtím,“ vysvětluje manažerka marketingu kladenských Rytířů Andrea Kuthanová.

Klub, který nehraje nejvyšší domácí soutěž, by si měl své fanoušky hýčkat a nedovolit, aby, byť jen na čas, pocítili změnu provozovatele poskytovaných služeb na stadionu. Zklamané diváky během překlenovacího období budou na Kladně jen velmi složitě lákat zpátky. Snad jedině až se hokejisti vrátí do extraligy.

Petr Kadeřábek, Stanislav Zbyněk Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme