Zelená vlna spouští nové call centrum. Nabídne rychlejší a častější dopravní zpravodajství

Český rozhlas a jeho dopravní zpravodajství Zelená vlna zahajují provoz nového moderního call centra. Sbírat informace bude s nonstop provozem. Zelená vlna přinese přesnější a rychlejší zpravodajství než doposud. Český rozhlas v pondělí spouští také nový systém pro sběr, zpracování a vysílání dopravních informací a hledá nové dopravní zpravodaje.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Call centrum Zelené vlny

Call centrum Zelené vlny | Foto: Khalil Baalbaki | Zdroj: Český rozhlas

Nový systém je kompatibilní se systémem Národního dopravního infocentra v Ostravě s online výměnou dopravních informací.

Obsahuje dopravní informace od policie, hasičů, Ředitelství silnic a dálnic, informace o sjízdnosti silnic a dálnic, počasí i regionální dopravě včetně mapových podkladů a zvuků od zpravodajů Zelené vlny i posluchačů volajících bezplatně na linku 800 553 553.

„Call centrum nám umožní přímý kontakt s posluchači, kteří jsou v autech v místě dopravních událostí. Velkou výhodou je také rychlost, s jakou se informace dostávají do vysílání. Poté, co řidič na naši linku zavolá a oznámí dopravní událost, operátor ji zadá do systému a je prakticky okamžitě připravena do vysílání. Chceme, aby nám posluchači volali, co se děje na silnicích, a pomohli nám vytvořit nejspolehlivější a nejrychlejší dopravní zpravodajství v České republice,“ uvedl ředitel Zpravodajství Českého rozhlasu Jan Pokorný.

Více dopravních informací

Radiožurnál bude také vysílat více dopravních informací. V současné době zařazuje Zelenou vlnu každých 30 minut, ráno každých 15 minut a samozřejmě v případě mimořádných dopravních událostí.

Zelená vlna je nejstarší rozhlasové dopravní zpravodajství. V současné době disponuje rozsáhlou sítí zpravodajů, speciálním studiem v Národním dopravním centru v Ostravě, vlastní motohlídkou a unikátním systémem pro sběr, vyhodnocování a vysílání dopravních informací.

Od 18. listopadu bude Radiožurnál vysílat Zelenou vlny každou čtvrthodinu také v dopravních špičkách v pátek a neděli od 15.00 do 19.00. Uživatelé navigací dostávají vyšší počet dopravních informací z NDIC, Český rozhlas totiž zdvojnásobil kapacitu kanálu RDS-TMC na svých vysílačích.

„Pro nás je velmi důležité, aby řidiči v autech dostávali kompletní informaci. Tedy nejen to, že na silnici před nimi je problém, ale také radu, jak pokračovat dál. V ideálním případě spolehlivou objízdnou trasu. I proto jsme zvolili nový slogan pro Zelenou vlnu – Známe lepší cestu,“ vysvětlil šéfredaktor Radiožurnálu Ondřej Suchan.

Posilujeme tým

Zelená vlna hledá nové zpravodaje. Informace o tom, jak se stát naším spolupracovníkem a jaké výhody z toho plynou, poskytuje nonstop call centrum Zelené vlny na čísle 800 553 553 nebo na webu zelenavlna.cz.

Call centrum Zelené vlny | Foto: Khalil Baalbaki

Český rozhlas Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme