České dráhy údajně utrácejí za marketing více, než přiznávají

České dráhy vynaloží za marketing daleko více peněz, než se oficiálně uvádí. Náklady popisuje utajovaná zpráva, kterou má k dispozici dozorčí rada dopravce. Její bývalý předseda Zdeněk Žák České televizi prozradil, že dráhy výdaje zkreslují.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Vlaky ČD v nových barvách

Vlaky ČD v nových barvách | Foto: Jan Zítka

"České dráhy přiznávají 450 milionů korun. Já k tomu podotýkám, že taktně zamlčují, že do toho nezapočítávají celé České dráhy. Za celé České dráhy se částka může blížit až osmi stům milionů korun," řekl Žák.

Žák z funkce předsedy dozorčí rady Českých drah odešel poté, co tvrdě kritizoval management Českých drah a jejich generálního ředitele Jana Žaluda.

Marketingem Českých drah se loni v listopadu zabývala protikorupční policie.

Přečtěte si také:
České dráhy dostaly od ÚOHS rekordní pokutu čtvrt miliardy korun
Policie vyšetřuje České dráhy kvůli milionovým platbám za marketing

ČRo 1 - Radiožurnál, Alice Kottová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme