Cestovní kanceláře uvádějí u zájezdů konečnou cenu
Cestovní kanceláře správně zveřejňují ceny svých zájezdů. To je zhruba závěr kontroly ministerstva financí, které prověřovalo, jak se po půl roce platnosti dodržuje nový zákon o cenách.
Podle ministerstva se musí avizovat konečná cena zájezdu, kterou zákazník nakonec skutečně zaplatí, bez různých příplatků a doplatků. Ministerstvo tvrdí, že to dodržuje devadesát devět procent kanceláří. Kde se vyskytly problémy, to se veřejnost dozví dnes.
Podle náměstka ministra financí Ivana Fuksy podváděly reklamy zákazníky loni nejvíc touto dobou, když se nakupují letní dovolené.
„Z této doby známe billboardy, které slibovali zájezd do Tuniska zhruba za 5000 korun, když se ale zákazník dostavil do cestovní kanceláře zjistil, že ještě musí zaplatit několikero poplatků a konečná cena se mnohdy vyšplhala na dvojnásobek,“ připomněl Fuksa pro Radiožurnál.