Cestovní kanceláře uvádějí u zájezdů konečnou cenu

Cestovní kanceláře správně zveřejňují ceny svých zájezdů. To je zhruba závěr kontroly ministerstva financí, které prověřovalo, jak se po půl roce platnosti dodržuje nový zákon o cenách.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

lodě na moři

lodě na moři | Foto: Hana Hikelová

Podle ministerstva se musí avizovat konečná cena zájezdu, kterou zákazník nakonec skutečně zaplatí, bez různých příplatků a doplatků. Ministerstvo tvrdí, že to dodržuje devadesát devět procent kanceláří. Kde se vyskytly problémy, to se veřejnost dozví dnes.

Podle náměstka ministra financí Ivana Fuksy podváděly reklamy zákazníky loni nejvíc touto dobou, když se nakupují letní dovolené.

„Z této doby známe billboardy, které slibovali zájezd do Tuniska zhruba za 5000 korun, když se ale zákazník dostavil do cestovní kanceláře zjistil, že ještě musí zaplatit několikero poplatků a konečná cena se mnohdy vyšplhala na dvojnásobek,“ připomněl Fuksa pro Radiožurnál.

Lenka Jansová, Lukáš Vincourek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme