Czech tourism spouští kampaň, která láká na tuzemskou dovolenou
Dovolená v Česku - to letí. To je název kampaně, která by měla upozornit obyvatele Česka na to, že za atraktivní a aktivní dovolenou nemusí jen za hranice.
Kampaň, kterou zastřešuje centrála cestovního ruchu Czech Tourism, má rozpočet 74 milionů korun. Čím by chtěli autoři kampaně veřejnost oslovit vysvětlila Radiožurnálu vedoucí projektu Markéta Chaloupková.
„Budeme se je snažit nalákat především na aktivity, které je možné v Česku podnikat. Kampaň v sobě obsahuje pozvánku do krásných míst, která ČR nabízí,“ uvedla.
Ale to v tomto případě nebude podle ní to hlavní. „To hlavní je, že jim chceme ukázat, že je možné tady sportovat, bavit se, chodit na kulturní akce. A nemusí jít opravdu jen o dovolené, ale může jít třeba o jednodenní nebo vícedenní výlety,“ vysvětlila.
Podle ministra pro místní rozvoj Rostislava Vondrušky u nás stoupá podíl lidí, kteří se orientují na domácí dovolenou. Za posledních pět let se jejich podíl dostal na šedesát procent.
„Například v minulém roce klesly zahraniční dovolené o deset procent, zatímco ty domácí o jedenáct procent narostly. Svou roli nejspíš také sehrála hospodářská krize,“ uvedl Vondruška.