České Radiokomunikace mají nové logo, odráží prý lépe stávající strategii

22. září 2016

„Vždycky se říká, že přetřeme barvu, najdeme nové logo a rebranding je hotov, ale tohle není náš případ. Energie, kterou jsme vložili do proměny, je obrovská,“ uvedl šéf ČRa.

České Radiokomunikace na dnešní tiskové konferenci představily novou firemní identitu včetně logo. Podle generálního ředitele Martina Gebauera lépe odráží současné zaměření firmy a její strategii, kterou se chce do budoucna ubírat. Gebauer charakterizoval České Radiokomunikace zejména jako lídra trhu v oblasti televizního a rozhlasového vysílání. Právě tato oblast má být do budoucna nadále hlavním cílem zájmu operátora.

„Máme velkou tradici v oblasti vysílání obsahu. Chceme se mu věnovat nejen terestricky, ale například i na internetu. Chceme se posunout do role, kdy se stáváme globálním poskytovatelem obsahu. Chceme dělat všechny inovativní projekty, které souvisí s naší infrastrukturou,“ konstatoval generální ředitel Českých Radiokomunikací Martin Gebauer. Ten dále připomněl, že firma vystavěla takzvaný Media Cloud, který umožní k televiznímu terestrickému vysílání přidat doplňkové služby, jako je například hybridní televize HbbTV, videopřenosy nebo TV archivy.

autor: lukpo
Spustit audio