Discovery se zajímá o dalšího giganta provozujícího placenou televizi také v Česku

28. červenec 2017

Na obou trzích provozuje společnost Scripps Network Interactive stanice Food Network, Fine Living nebo Travel Channel.

Podle deníku The Wall Street Journal jedná společnost Discovery Communications s dalším velkým gigantem v oblasti placené televize, kterého by mohl převzít. Americký deník přinesl zprávu minulý týden. Discovery Communications konkrétně jedná se společností Scripps Network Interactive, která působí i v České republice a na Slovensku. Na obou trzích provozuje stanice Food Network, Fine Living nebo Travel Channel.

The Wall Street Journal připomíná, že oba subjekty už spolu „seděli u společného stolu“ již v minulosti, nicméně poté, co prozkoumaly možnosti fúze, došlo k přerušení jednání v průběhu roku 2014. Podle Reuters se o možnost převzetí Scripps Network zajímala i společnost Viacom, která je provozovatelem kanálů MTV a Nickelodeon. Podle The Wall Street Journal dosahuje Scripps aktuální tržní hodnoty 8.8 miliard dolarů, tedy v přepočtu okolo 200 miliard korun. Discovery v minulosti plně ovládlo panevropský sportovní kanál Eurosport a na něj navazující platformy.

autor: lukpo
Spustit audio