Do nabídek tuzemských operátorů chce proniknout Motorsport.TV i Fuel TV

6. říjen 2017

Novým stanicím prozatím chybí lokalizace, k dispozici jsou ale operátorům ve vysokém rozlišení a bez reklam. Provozovatel vyřešil také jejich práva pro nelineární distribuci.

Motorsport.TV a Fuel TV, dva nové tematické kanály, chtějí proniknout do nabídek placených služeb v České republice. Stanice spadající stejně jako Stingray iConcerts, MyZen.TV, C Music TV a Luxe.TV do portfolia Thema, jež je součástí francouzské skupiny Canal+, si pro své zastupování vybraly firmu Channels. Ta již zastupuje řadu placených televizí, mimo jiné National Geographic, Travel Channel, Food Network, Fine Living a řadu dalších.

Nové televize to ale nebudou mít na trhu vůbec jednoduché. Jako většinou každému novému hráči jim chybí lokalizace. Channels naopak sází na to, že stanice jsou od samého počátku dostupné ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) a bez reklamních přestávek. Operátoři zároveň mohou využít při jejich nasazení i funkcí, jako je například zpětné zhlédnutí, protože disponují kompletními právy pro multiscreen (sledování na více obrazovkách), šířením v rámci OTT (nelineární distribuce) a podobně.

Motorsport.TV je zaměřená na motoristický sport. Nabízí například pořady věnované automobilismu a motorkám nebo rychlostní soutěže. Motorsport.TV nabízí více než tisícovku závodů a 120 šampionátů po celém světě. Ročně nabízí nový placený kanál přes 600 hodin živého vysílání, závody tvoří velkou většinu jeho programu – 95 %. Cílovou skupinou mají být diváci starší 15 let a podle očekávání fanoušci motosportu. Fuel TV má být sportovním kanálem zaměřeným na akci, adrenalin a zábavu. Ve vysílání se objevují pořady věnované skateboardingu, motokrosu či snowboardingu. Hlavní skupinou jsou diváci od 15 do 24 let.

autor: lukpo
Spustit audio