Evropská MTV oslavila třicet let, chybí jí dabing i vysílání ve vysokém rozlišení

2. srpen 2017

„V současné době hudební televize už tu sílu, jakou mívaly, samozřejmě nemají. Stojí za tím nástup internetu, fenomén YouTube,“ uvedl šéfredaktor časopisu Headliner Jan Vedral.

Evropská verze hudební a lifestylové televize MTV oslavila třicet let od svého startu. Výročí připomněl zpravodajský portál iROZHLAS.cz. Za dobu své existence se MTV výrazně proměnila. Z prakticky čistě hudební televize se v průběhu let stala zejména lifestylová stanice s řadou reality show. MTV působí i na českém a slovenském trhu, lokalizovaná je pouze formou titulků, chybí ji dabing i vysílání ve vysokém rozlišení (HDTV).

Kanál má desítky žánrových programů - od klasického rocku, přes taneční hudbu, až po výběr největších hitů. Stanice mimo jiné udílí i hudební ceny, takzvané MTV Video Music Award. V Americe jde každoročně o velkou událost. „Podle marketingových odborníků si značka MTV vybudovala svoje místo na trhu a dnes je to stejně silný brand jako třeba Coca-Cola nebo McDonald’s,“ připomíná iROZHLAS.cz. „V současné době hudební televize už tu sílu, jakou mívaly, samozřejmě nemají. Stojí za tím nástup internetu, fenomén YouTube,“ uvedl šéfredaktor časopisu Headliner Jan Vedral.

autor: lukpo
Spustit audio