Placený kanál TV1000 Russian Kino doplní v Česku služba s videem na vyžádání

19. říjen 2017

„Pozice a poptávka ze strany diváků nás motivovala k rozšíření dosahu kanálu prostřednictvím internetové a mobilní služby,“ uvedla generální ředitelka a prezidentka společnosti Viasat World Irina Gofmank.

Společnost Viasat World doplní v České republice a na Slovensku vysílání svého placeného kanálu TV1000 Russian Kino také službou s videem na vyžádání. Zmíněný kanál byl z velkých hráčů doposud dostupný v nabídce O2TV od O2 Czech Republic, jejíž počet klientů se aktuálně pohybuje okolo 220 tisíc. Kolik zákazníků si předplácí jednotlivé balíčky, však už firma v rámci hospodářských výsledků neuvádí.

Spuštění internetové verze kanálu TV1000 Russian Kino, která bude vyjma Ruska celosvětově dostupná také z mobilních zařízení na operačních systémech Android a iOS, odstartuje 24. října. Stanice nabízí výběr ruskojazyčné filmové tvorby, a to od nezávislých a mezinárodně oceněných titulů až po trháky s hvězdným obsazením. Stanice TV1000 Russian Kino byla doposud v rámci O2TV dostupná pouze ve standardním rozlišení, k dispozici je na této stanici také funkce zpětného zhlédnutí.

Generální ředitelka a prezidentka společnosti Viasat World Irina Gofmank zavedení nové služby uvedla: „Kanál TV1000 Russian Kino zaznamenává neuvěřitelný úspěch a se svým programem složeným ze špičkových ruskojazyčných filmů a televizních seriálů se stal nejsledovanějším filmovým kanálem v Rusku. Tato pozice a poptávka ze strany diváků nás motivovala k rozšíření dosahu kanálu prostřednictvím internetové a mobilní služby. Zároveň tak naplňujeme náš obecný příslib šířit televizní obsah online.“

Nová služba založená na bázi měsíčního nebo ročního předplatného nabízí široký výběr nejlepších ruských filmů a televizních pořadů, jejichž okruh se každý měsíc rozšiřuje. V obsahu lze vyhledávat podle názvu díla, režiséra a hereckého obsazení. Z vybraných titulů si uživatel může sestavit vlastní program ke sledování později. Aplikace poskytuje také automatická doporučení – podle shlédnutých titulů navrhuje další. Uživatelé mohou filmy komentovat, diskutovat o nich s přáteli a propojit aplikaci s osobním profilem na sociální síti Facebook.

Irina Gofman doplnila: „Nová služba určená přímo koncovým zákazníkům nekoliduje s naším hlavním byznysem, ale doplňuje jej. Dokazuje naši pružnost a schopnost rychle se přizpůsobovat novým trendům a změnám v chování diváků. Lidé mají různé preference a chtějí si sami zvolit, kdy, kde, co a jak budou sledovat – zda tradiční lineární program na televizní obrazovce, nebo vybrané tituly na displeji mobilního telefonu. Nadále budeme samozřejmě úzce spolupracovat s tradičními partnery, kteří náš obsah šíří, ale přímá služba pro spotřebitele nám umožňuje vstoupit i na trhy, kde naše vysílání není jiným způsobem k dispozici, a také vyjít vstříc potřebám okrajových skupin diváků.“

autor: lukpo
Spustit audio