Slovenská Markíza zjišťuje mezi majiteli televizorů s internetem zájem o HbbTV

19. únor 2018

Televize patřící stejně jako česká Nova do portfolia skupiny CME zřídila pro potřeby hybridního vysílání i speciální e-mailovou adresu.

Slovenská komerční televize Markíza nasadila v uplynulém týdnu jako součást svého programu on-line dotazník, který zjišťuje u diváků zájem o hybridní technologii HbbTV, kterou mohou využívat televizory a set-top boxy připojené k internetu. Po přepnutí na tuto stanici se neobjeví známé virtuální červené tlačítko, ale velký obdélník s logem televize umístěný v pravém dolním rohu obrazovky, v němž je nepřehlédnutelně napsáno „Otázka“.

Dotazník, který mohou vyplnit majitelé přijímačů s podporou technologie HbbTV, obsahuje například otázky: Kolik diváků se právě divá na tuto obrazovku? Kolik lidí v domácnosti sleduje tento televizor? Kolik televizorů je v domácnosti? apod. Markízu také zajímá, zdali diváci využívají na své hlavní obrazovce možnost sledování TV archivů a zdali jsou spokojeni s kvalitou přehrávání. Slovenská televize patřící stejně jako česká Nova do portfolia skupiny CME zřídila pro potřeby hybridního vysílání i speciální e-mailovou adresu hbbtv@markiza.sk.

Markíza nasadila dotazník do hybridního vysílání.
autor: lukpo
Spustit audio