Stanice Food Network změnila logo, upravila i svou grafiku
„Důvodem změny je celosvětové sjednocení brandu Food Network a využívání jednotné komunikace značky v Evropě i ostatních zemích světa,“ uvedlo zastoupení televize.
Stanice Food Network, která je zaměřena na vaření a pořady související s kulinářstvím, nasadila dnes upravený vizuál, který souvisí zejména s nasazením nového loga. Identifikátor stanice se v nové podobě objevoval nejprve pouze u upoutávek, po jedenácté hodině dopolední se stal trvalou součástí vysílání, kdy zmizela jeho původní podoba. Použit je nejen jiný font písma, ale také použité stínování v rámci loga.
„Důvodem změny je celosvětové sjednocení brandu Food Network a využívání jednotné komunikace značky v Evropě i ostatních zemích světa,“ uvedla při příležitosti proměny vizuální identity Eva Sedláčková ze společnosti Channels, která televizi na našem trhu při jednání s operátory zastupuje. Co se týká proměny grafiky, nepoužívají se už v rámci upoutávek lišty, ale pouze shodný font písma s tím, které je možné vidět v logu. Operátorům je stanice dostupná ve standardním i vysokém rozlišení (HD).
Nová grafika stanice Food Network bez informačních lišt. (Repro foto: Food Network)
Původní grafika stanice Food Network s informačními lištami. (Repro foto: Food Network)