V Česku má odstartovat Fit HD, nová televize věnovaná fitness a péči o zdraví

19. prosinec 2017

„Televizní program je uzpůsoben zejména ženám v širokém věkovém rozmezí, tedy nejčastěji od 20 do 70 let,“ uvedla manažerka Erika Luzsicza, která má stanici zastupovat na trhu skrze firmu Axocom.

Během příštího roku by měla v České republice odstartovat nová placená televize Fit HD, která se zaměří na zdravý životní styl, fitness a péči o zdraví. Program bude zastupovat společnost Axocom, která má ve svém portfoliu například stanice AXN, MTV, Nickelodeon nebo JOJ Cinema a JOJ Family. Ředitelka Axocomu Erika Luzsicza uvedla, že program plánuje na televizním trhu zaplnit místo, které není aktuálně tematicky využito.

„Přestože stále přibývá lidí, kteří se zajímají o zdravý životní styl, a stále se objevují nová a populární cvičení, k tomu roste i počet fitness center, pořád existuje velká část lidí, které tyto trendy míjí. A na ně se chceme zaměřit. V Česku zatím podobný formát dostupný všem chybí a právě specializovaná televizní stanice jej může vhodně nabídnout,“ uvedla Luzsicza. Koncept televizního programu zaměřeného na cvičení přichází z Maďarska, kde již Fit HD více než rok funguje. I u nás chce stanice využít známé a populární fitness osobnosti.

„Televizní program je uzpůsoben zejména ženám v širokém věkovém rozmezí, tedy nejčastěji od 20 do 70 let. Půjde hlavně o ženy v domácnosti, těhotné, nebo naopak starší ženy z venkova. Ženy budou tvořit až 90 % divácké základny,“ doplnila Luzsicza s tím, že Fit HD není přímou konkurencí pro klasická fitness centra, naopak se spíše zaměřuje na ženy, které nemají dostatek času, nežijí tolik aktivně, nebo nemají tolik finančních prostředků, aby se sportu mohly věnovat naplno a pravidelně. Programovou nabídku budou tvořit pravidelné bloky vždy zaměřené na různé formy a techniky cvičení.

autor: lukpo
Spustit audio