V Německu začala další vlna infokampaně na propagaci digitálního rádia DAB+

11. srpen 2017

Součástí informační kampaně jsou tentokrát spoty v rozhlasovém vysílání i na televizní obrazovce a zároveň grafické motivy v tisku i on-line distribučních kanálech.

Tento týden byla v Německu zahájena další vlna informační kampaně, která si klade za cíl propagaci digitálního rozhlasového vysílání DAB+. Kampaň se tentokrát zaměřuje zejména na mladé posluchače. Ti se mohou setkat s propagací digitálního vysílání například i v souvislosti s některými prvky v rámci fotbalové Bundesligy. Na tuto vlnu informační kampaně naváže začátkem září technologický veletrh IFA v Berlíně.

Součástí informační kampaně jsou tentokrát spoty v rozhlasovém vysílání i na televizní obrazovce a zároveň grafické motivy v tisku i on-line distribučních kanálech. Veřejnoprávní rozhlas ARD pokračuje na propagaci technologie se svými partnery, mezi které patří například rodina Deutschlandradio a některé privátní stanice. V Německu funguje aktuálně jeden celoplošný multiplex, ale probíhají přípravy na spuštění druhé sítě. Kromě tohoto multiplexu jde i o některé další, na nichž se podílejí veřejnoprávní i soukromé stanice.

autor: lukpo
Spustit audio