Zpravodajská televize N-TV dostane od září nový vizuál, nadále bude sázet na emoce

9. srpen 2017

Chtěli jsme, aby nový vizuál byl jednoduchý, jasný, snadno zapamatovatelný a přinesl viditelnou změnu,“ uvedla Cornelia Dienstbach, vedoucí marketingu n-tv & Verticals Mediengruppe.

Německý zpravodajský kanál N-TV patřící do rodiny mediální skupina RTL se od 1. září představí s kompletně novou vizuální identitou. Stanice se chce nadále zaměřovat na zpravodajství a informace z oblasti podnikání, které tvoří šedesát procent programového schématu. Nová podoba loga bude obsahovat změněný fond písma na červeném podkladu. Co se týká motta stanice, to bude od září: "n-tv – Wir bleiben dran. (Zůstáváme naladěni)."

„Při vývoji jsme se soustředili na to, abychom působili moderním a zároveň mladistvým vzhledem s větší dávkou charisma. Chtěli jsme, aby nový vizuál byl jednoduchý, jasný, snadno zapamatovatelný a přinesl viditelnou změnu. Stávající publikum by ale na nás mělo nadále spoléhat jako na kvalitní partnery,“ uvedla Cornelia Dienstbach, vedoucí marketingu n-tv & Verticals Mediengruppe. Stanice je k dispozici na satelitu Astra ve vysokém i standardním rozlišení, nekódovaná je však pouze verze v SD kvalitě.

autor: lukpo
Spustit audio