Belgická kampaň: Model i barva automobilu jsou důležité, nezapomeňte ale na DAB+
Důvod, proč cíli nová kampaň právě na řidiče, je vcelku nasnadě. Právě tady se poslouchá rozhlasové vysílání nejvíce.
V Belgii byla zahájená nová kampaň cílící na podporu digitálního rozhlasového vysílání DAB+. Stejně jako v Itálii cílí výhradně na řidiče. „Uvažujete o koupi nového vozu? Jeho model a barva je pochopitelně na vás, ale nezapomeňte přitom i na pořízení autorádia s DAB+,“ upozorňuje kampaň, za níž stojí operátor Norkring a další subjekty propagující tuto technologii v jedné ze zemi Beneluxu.
Důvod, proč cíli nová kampaň právě na řidiče, je vcelku nasnadě. Právě tady se poslouchá rozhlasové vysílání nejvíce. Belgičané věnují příjmu rádia denně v průměru čtyři hodiny. Norkring upozorňuje, že koupě DAB+ přijímače je investicí do budoucna. Pokud si ho majitel vozu pořídí již nyní, může si být jistý, že mu bude fungovat i za deset let. „Bez DAB+ rádia má váš vůbec mnohem nižší cenu,“ upozorňuje operátor a dodává: „Méně rušení, větší programová nabídka a další doplňkové informace. To je DAB+.“