Digitál11. srpna  2017 v 08:00  

V Německu začala další vlna infokampaně na propagaci digitálního rádia DAB+

Logo informační kampaně, která běží v Německu. - Foto: archiv ard.de

Logo informační kampaně, která běží v Německu.Foto: archiv ard.de

Součástí informační kampaně jsou tentokrát spoty v rozhlasovém vysílání i na televizní obrazovce a zároveň grafické motivy v tisku i on-line distribučních kanálech.

Tento týden byla v Německu zahájena další vlna informační kampaně, která si klade za cíl propagaci digitálního rozhlasového vysílání DAB+. Kampaň se tentokrát zaměřuje zejména na mladé posluchače. Ti se mohou setkat s propagací digitálního vysílání například i v souvislosti s některými prvky v rámci fotbalové Bundesligy. Na tuto vlnu informační kampaně naváže začátkem září technologický veletrh IFA v Berlíně. 

Součástí informační kampaně jsou tentokrát spoty v rozhlasovém vysílání i na televizní obrazovce a zároveň grafické motivy v tisku i on-line distribučních kanálech. Veřejnoprávní rozhlas ARD pokračuje na propagaci technologie se svými partnery, mezi které patří například rodina Deutschlandradio a některé privátní stanice. V Německu funguje aktuálně jeden celoplošný multiplex, ale probíhají přípravy na spuštění druhé sítě. Kromě tohoto multiplexu jde i o některé další, na nichž se podílejí veřejnoprávní i soukromé stanice. 

Autor:  Lukáš Polák

Nové články v rubrice

Sledujeme

Sledujte nás

Zajímavé odkazy

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2017 Český rozhlas

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace