Jan Svoboda

20. září 2011

Narozen 13. února 1979. Marketingový konzultant se zkušenostmi ze soukromé televize Prima a z Dopravních podniků hlavního města Prahy.

Je držitelem titulu MBA z Nottingham Trent University. V marketingu a reklamě se pohybuje od svých 19 let. V televizi Prima se výrazně zapsal propagací reality show Vyvolení. Od roku 2007 vedl marketing pražských Dopravních podniků, odkud loni odešel a založil si vlastní konzultační společnost, která se věnuje poradenství v oblasti krizového managementu.

Svoboda patří mezi kandidáty na generálního ředitele vyzdvihující spolupráci s mladými talenty a vysílání pro mladé diváky. Ty by měly oslovit hlavně atraktivní populárně-naučné formáty pořadů. Zaměstnance by posílal na odborné stáže do zahraničí. Programové zaměření kanálů ČT1, ČT2, ČT24 a ČT4 by zůstalo stejné jako dnes.

Zefektivnil by výběr televizních poplatků a do strategických rozhodnutí by zapojil Radu České televize. Usiluje o vytvoření expertního panelu s mezinárodní účastí.

Plné znění projektu Jana Svobody (PDF)

autor: Filip Rožánek
Spustit audio