Diváci by díky strategii Eurosportu neměli přijít o žádnou disciplínu z nadcházející olympiády

30. říjen 2017

„Chceme předefinovat divácké zážitky z olympijských her pohlcujícími příběhy, bezkonkurenčními analýzami a all-screen strategií,“ láká Jean-Briac Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Networks.

Panevropská tematická televize Eurosport nabídne nadcházející olympijské hry Pchjongčchangu živě a na vyžádání na všech platformách, a to včetně České republiky a Slovenska. Na interaktivním přehrávači Eurosport Player bude možné sledovat každý moment her, všechny sportovce a sporty online. Olympiádu bude vysílat také Česká televize, ovšem pouze v omezené míře a na jediném kanálu.

Eurosport nabídne více než čtyři tisíce hodin vysílání ze stovky sportovních olympijských soutěží. Živě bude vysíláno devět set hodin disciplín. Takovéto pokrytí doposud olympijské hry nikdy nenabídli. Nová kampaň „Make It Yours“ vyzve diváky, aby si vybrali, co chtějí z největšího svátku sportu sledovat, kdy to chtějí sledovat, a jak si přejí sledovat své oblíbené disciplíny a reprezentanty. Partnerství se sociální sítí Snapchat je zaměřené na zapojení mladších diváků do olympijských her v celé Evropě prostřednictvím obsahu vytvořeného uživatelem a exkluzivního obsahu ze zákulisí Pchjongčchangu 2018.

Placená televize bude mít v Pchjongčchangu i digitální mobilní studio. Pro pokrytí prostřednictvím sociálních médií chystá speciální tým. Diváci se mohou těšit na pokrytí olympiády prostřednictvím jedenácti set kamer. Studio Eurosport Cube v Pchjongčchangu bude disponovat mimo jiné virtuální realitou. Do vysílání se připravuje seriál stovky krátkých magazínů, v nichž bude nová technologie využívána k většímu pochopení jednotlivých zimních sportů. Stanice představí více než sto padesát špičkových sportovců v rolích expertů a komentátorů včetně osmapadesáti olympioniků.

„Pchjongčchang 2018 jsou první olympijské hry našeho průlomového dlouhodobého partnerství s Mezinárodním olympijským výborem. Chceme předefinovat divácké zážitky z olympijských her pohlcujícími příběhy, bezkonkurenčními analýzami a all-screen strategií, která osloví nové a mladší publikum. Víme, že diváci si přejí víc, lepší přístup k místním sportovním hrdinům, více analýz a více způsobů, jak sledovat olympijské hry, což je přesně to, co přinášíme fanouškům v celé Evropě,“ uvedl Jean-Briac Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Networks. Eurosport věnuje olympijským hrám a programům celodenní vysílání 1. listopadu.

autor: lukpo
Spustit audio