Eurosport chce mladé diváky přilákat k olympiádě prostřednictvím sociální sítě Snapchat

20. říjen 2017

Partnerství bude obsahovat každodenní seriál Naše příběhy – což jsou snapy odeslané uživateli – a Příběhy vydavatelů, což jsou příběhy podobající se článkům z časopisů.

Stanice Eurosport z portfolia společnosti Discovery Communications a společnost Snap uzavřely strategickou dohodu o reklamě a obsahu, které přinesou nové partnerství pro Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu. Uživatelům Snapchatu z celé Evropy tak přinesou zážitky z olympijských her prostřednictvím několika druhů obsahu na platformě Discover společnosti Snap.

Díky této spolupráci bude mít mladé generace možnost sledovat olympijské hry na mobilu. Diváci budou moci sledovat zákulisní dění celé řady olympijských disciplín, jakými jsou například snowboarding, sjezdové a freestyle lyžování a lední hokej, ale bude jim k dispozici také unikátní obsah se sportovci a vlivnými osobnostmi.

Partnerství bude obsahovat každodenní seriál Naše příběhy – což jsou snapy odeslané uživateli Snapchatu – a Příběhy vydavatelů, což jsou příběhy podobající se článkům z časopisů, které vytvořil Eurosport zvlášť pro zimní olympijské hry. Původní obsah, přístupný prostřednictvím série Naše příběhy, budou tvořit také snapy z olympijských her, které bude poskytovat specializovaný tým redaktorů Snapchatu, a to v kombinaci s videozáznamy olympijských her od Eurosportu, které zachytí každou minutu her na své rychle se rozvíjející streamovací službě Eurosport Player.

„Jsme nadšeni, že můžeme zprostředkovat vzrušující okamžiky olympijských her přímo dynamickému a angažovanému mladému publiku, používajícímu Snapchat. Společnost Discovery tak bude moct splnit svůj slib, že olympijské hry přineseme ještě více lidem a na více obrazovkách, než kdy předtím,“ řekl Michael Lang, prezident pro mezinárodní rozvoj a digitalizaci společnosti Discovery International. „Toto partnerství přináší originální obsah díky kombinaci jedinečného a inovativního přenosu olympijských her společností Discovery a jednoho z nejsilnějších a nejvlivnějších sociálních médií na světě.“

autor: lukpo
Spustit audio