Eurosport se od ledna stává domovem olympijských her, změnu promítne i do grafiky

1. leden 2017

K odhalení loga došlo na Eurosport Playeru, Eurosport.com a sociálních platformách Eurosportu před začátkem Turné čtyř můstků na Světovém poháru ve skoku na lyžích.

Panevropský tematický kanál Eurosport, jehož vlastníkem je Discovery Communications, se bude od dnešního dne charakterizovat mottem „Home of The Olympica“, tedy jako „Domov olympijských her“. Společnost tak chce dát najevo nejen uzavření dlouhodobé spolupráci s Mezinárodním olympijským výborem (MOV), ale především skutečnost, že se stala držitelem práv pro vysílání následujících olympiád v letech 2018 až 2024, jejichž sublicence prodává ostatním televizím.

K odhalení loga došlo na Eurosport Playeru, Eurosport.com a sociálních platformách Eurosportu před začátkem Turné čtyř můstků na Světovém poháru ve skoku na lyžích, který se konal v Německu. Tato sportovní akce je součástí stovek hodin živého vysílání světových šampionátů a pohárů v zimních sportech, které bude sledovat kroky těchto sportovců na jejich cestě na Olympijské hry v Pchjongčchangu v roce 2018. Eurosport chce v následujícím období posílit roli exkluzivního obsahu, ale soustředit se také na domácí akce v jednotlivých zemích, ve kterých působí.

autor: lukpo
Spustit audio