National Geographic chystá globální proměnu, nový vizuál bude mít i v Česku
Vizuální proměna stanice byla stanovena na stejnou dobu, kdy má premiéru očekávaná dokumentární série Mars.
Dokumentární kanál National Geographic chystá rebrand, tedy proměnu svého vizuálu. Ta proběhne globálně a byla stanovena na 14. listopadu. National Geographic bude mít jednotné logo napříčí všemi platformami, kde tato značka působí. Proměnou tak projde identita časopisu, webových stránek, veškeré digitální a sociální kanály a také sídlo společnosti ve Spojených státech. Novinku oznámila společnost na středeční akci v One World Trade Center v New Yorku.
V rámci nového staničního sloganu „Further“ chce National Geographic zdůraznit, že ztělesňuje neúnavnou snahu jít hlouběji pod povrch věcí. Nová identita National Geographic má ukázat podobu značky pro 21. století a zároveň vytvořit lídra v oblasti vědy, průzkumu a dobrodružství. Významnou změnou bude vypuštění označení „Channel“ z názvu stanice. Ačkoliv samotná podoba proměny ještě zveřejněna nebyla, bude pracovat jak s textem, tak i grafikou pohybující se vodorovně přes obrazovku. Nový on-air vzhled má zahrnovat vylepšené identy (staniční znělky) a animaci.
Zdroj: Variety, Adweek, The Wrap