National Geographic chystá globální proměnu, nový vizuál bude mít i v Česku

27. říjen 2016

Vizuální proměna stanice byla stanovena na stejnou dobu, kdy má premiéru očekávaná dokumentární série Mars.

Dokumentární kanál National Geographic chystá rebrand, tedy proměnu svého vizuálu. Ta proběhne globálně a byla stanovena na 14. listopadu. National Geographic bude mít jednotné logo napříčí všemi platformami, kde tato značka působí. Proměnou tak projde identita časopisu, webových stránek, veškeré digitální a sociální kanály a také sídlo společnosti ve Spojených státech. Novinku oznámila společnost na středeční akci v One World Trade Center v New Yorku.

V rámci nového staničního sloganu „Further“ chce National Geographic zdůraznit, že ztělesňuje neúnavnou snahu jít hlouběji pod povrch věcí. Nová identita National Geographic má ukázat podobu značky pro 21. století a zároveň vytvořit lídra v oblasti vědy, průzkumu a dobrodružství. Významnou změnou bude vypuštění označení „Channel“ z názvu stanice. Ačkoliv samotná podoba proměny ještě zveřejněna nebyla, bude pracovat jak s textem, tak i grafikou pohybující se vodorovně přes obrazovku. Nový on-air vzhled má zahrnovat vylepšené identy (staniční znělky) a animaci.

Zdroj: Variety, Adweek, The Wrap

autor: lukpo
Spustit audio