Německo spustilo informační kampaň k přechodu na DVB-T2

23. srpen 2016

Třístupňová informační kampaň by měla trvat do června příštího roku. Do zahájení pravidelného provozu na konci března 2017 budou programy šířeny nekódovaně.

Telekomunikační operátor Media Broadcast, německá obdoba Českých Radiokomunikací, spustila v pondělí 22. srpna na tamním trhu informační kampaň k přechodu na pozemní digitální vysílání DVB-T2/HEVC. Firma bude na přechod na platformu Freenet TV lákat prostřednictvím všech komunikačních kanálů – od televize, tisku, on-linu, sociálních médií až po venkovní plochy. Samotná kampaň bude probíhat i na místech, kde se zařízení pro příjem DVB-T2 budou prodávat.

Jak uvedl operátor, cílem kampaně je budování povědomí o produktu, komunikace výhod, které příjem prostřednictvím terestrické antény přinášejí, a motivace pro přechod kampaně ze stávajícího vysílání DVB-T na DVB-T2. Za zmínku stojí i skutečnost, že samotná kampaň začíná pohledem na muže, který vyhazuje parabolickou anténu z balkónu. Řečnickou otázkou proto může být, jak by se k takovému prvku v rámci informovanosti veřejnosti postavila česká satelitní lobby. Freenet TV chce lákat především na šíření programů ve Full HD kvalitě a širokou škálu stanic, jejichž příjem bude s minimálními náklady.

autor: lukpo
Spustit audio