Prima testuje v hybridním vysílání přístup ke konkrétním pořadům z archivu

7. červen 2016

Mediální skupina vidí v hybridním vysílání potenciál. V blízké době ho plánuje rozšířit o takzvaný e-sport.

Společnost FTV Prima, která je provozovatelem kanálů pod hlavičkou Prima, začala prostřednictvím virtuálního červeného tlačítka na platformě hybridního vysílání HbbTV testovat přístup ke konkrétním pořadům ve svém videoarchivu Prima Play. Webu Digitální rádio to potvrdila mluvčí FTV Prima Jana Mrákotová. V reálu funguje vše tak, že uživateli se nezobrazí odkaz na celou videotéku Prima Play, ale na jednotlivé tituly (například seriál Ohnivé kuře). Divák pochopitelně musí mít přijímač s funkcí HbbTV připojený k internetu.

Ukázka červeného tlačítka FTV Prima v rámci HbbTV

Prima vidí v hybridním vysílání potenciál a vnímá ho jako rozšíření klasické televize do budoucna. Na nedávném setkání s vybranými novináři, kterého se zúčastnila i naše redakce, firma oznámila, že díky HbbTV budou mít diváci v horizontu několika týdnů, maximálně měsíců, přístup k tematickému kanálu zaměřenému na fenomén takzvaného e-sportu a objevit by se zde měl i doplňkový obsah. Prima eviduje přibližně milion televizorů připojených k internetu, z nichž přibližně desetina aktivně využívá technologii hybridního vysílání.

autor: lukpo
Spustit audio