Reklamní prostor v rámci hybridní televize standardním formátem pro další programy

5. leden 2017

„Moderní reklamní platforma umožňuje reklamním zadavatelům lépe seznámit s produktem atraktivní publikum tematických stanic,“ uvedla Atmedia.

Hybridní vysílání jako standardní formát pro inzerci začíná od letošního roku využívat i agentura Atmedia, která zastupuje mimo jiné v rámci pozemní distribuce dostupné televize kinoSvět, JOJ Family, Relax, Rebel nebo metropolitní Praha TV. Jako naprostý standard už této možnosti využily v minulosti televize ze skupiny FTV Prima nebo Óčko. V rámci hybridního vysílání byla speciální reklamní aplikace k vidění i na kanálech Novy.

„V roce 2017 se součástí obchodní nabídky mediálního zastupitelství Atmedia stává možnost využít reklamního prostoru v rámci HbbTV kampaně. Moderní reklamní platforma umožňuje reklamním zadavatelům lépe seznámit s produktem atraktivní publikum tematických stanic. První testy se objevily už na jaře loňského roku, do úspěšného startu nového projektu se zapojilo sedm stanic z portfolia Atmedia,“ informovala agentura. Česká televize, která technologii uvedla na našem trhu jako první, reklamu do HbbTV nevkládá.

autor: lukpo
Spustit audio