Satelitní služba freeSAT připravila pro zákazníky nové klientské rozhraní

16. listopad 2017

Nová platforma nabídne spravování smluv a osobních údajů, sledování aktuálního přehledu účtu a jeho historie či správu čipové dekódovací karty.

Satelitní operátor freeSAT, který má v České republice okolo 102 tisíc zákazníků, nabídne svým klientům nový zákaznický portál Moje freeSAT. Aplikace umožní všem zákazníkům přístup k nabídce on-line služeb, správě osobního účtu i jednoduchou komunikaci se zákaznickým oddělením včetně přístupu k nejnovějším informacím od satelitního operátora. Podobnou službu už má i kabelový operátor UPC Česká republika, kterou také vlastní společnost Liberty Global.

Nová služba nabídne spravování smluv a osobních údajů, sledování aktuálního přehledu účtu a jeho historie či správu čipové dekódovací karty. Do bezplatného zákaznického portálu se mohou zaregistrovat všichni zákazníci freeSATu na adrese https://login.cz.freesattv.tv a získat tak kontrolu nad svými službami kdykoliv a odkudkoliv. Zákazníci mohou díky aplikaci Moje freeSAT sledovat i svá vyúčtování a budou mít přehled o aktuální částce k úhradě.

Přihlášení do aplikace Moje freeSAT zpřístupňuje na jednom místě veškeré informace a služby, které by zákazník mohl potřebovat. Po přihlášení do aplikace uvidí nejenom elektronický přehled aktivovaných služeb, vyúčtování, ale i platby nebo částky, které již zaplatil. Nenáročná je již zmiňovaná správa dekódovací karty, kontrola služeb a informací o zařízeních, změna osobních informací nebo kontaktování zákaznické podpory freeSAT. Chybět nebude ani možnost zodpovězení často kladených otázek v rubrice FAQ.

autor: lukpo
Spustit audio