Televize Kutil, Mudr a Trhák mají odstartovat do podzimu, budou placené

8. březen 2017

„Přišli jsme na to, že ušetřené peníze můžeme lépe investovat, proto jsme z pozemního vysílání odešli,“ informoval novináře Pál Milkovics, výkonný ředitel společnosti S&P Broadcasting.

Společnost S&P Broadcasting dnes na setkání s novináři představila nové projekty Kutil TV, Mudr TV a Trhák TV, které doplní stávající kanály Mňam TV a Mňau TV. První ze stanic, kterou firma představila, byl Kutil. Ta by se měla spuštění dočkat v létě, pravděpodobně v červenci. „Na této televizi uvidíte vše, co si dovedete představit pod pojmem kutilství,“ uvedl výkonný ředitel S&P Broadcasting Pál Milkovics. Její tváří bude moderátor a scénárista Josef Libický.

Zbývající připravované projekty by S&P Broadcasting ráda uvedla na trh letos na podzim. Půjde o nové televize Mudr a Trhák. První z nich se má zaměřit na vše, co souvisí se zdravím. „Budeme mít na této televizi lékaře a odborníky, kteří budou ochotni a schopni analyzovat váš problém a velice blízko specifikovat vaši diagnózu,“ upozornil Milkovics. Trhák má divákům nabídnout „nákupy za nejlepší cenu“. Na otázku webu Digitální rádio, zdali už provozovatel o nových stanicích jednal s operátory, přiznal šéf S&P Broadcasting, že zatím ne. „Usilovně nicméně na těchto projektech pracujeme,“ dodal.

Všechny televize budou šířeny mimo pozemní vysílání, tedy v kabelových sítích, IPTV, případně na satelitu. „Přišli jsme na to, že peníze můžeme lépe investovat. Naši distributoři dávají tyto kanály do základních balíčků,“ informoval novináře Pál Milkovics, výkonný ředitel společnosti S&P Broadcasting. „V současné době šíříme programy Mňam a Mňau, zdali se objeví v naší nabídce i ostatní programy, bude záležet na jednáních s provozovatelem. V tuto chvíli zatím dohodnuti nejsme,“ sdělil naší redakci Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group, která provozuje největší satelitní platformu Skylink.

Od 10. března se mohou diváci zároveň těšit na zcela novou podobu televize Mňam, proměnou projde i Mňau TV zaměřená na domácí mazlíčky. Milkovics charakterizoval S&P Broadcasting jako firmu s 360 stupňovým mediálním servisem. „Jsme televizní a on-line společnost. Chystáme se i do tiskových médií,“ informoval na představení nových projektů Pál Milkovics, výkonný ředitel firmy. Cílem firmy je nabídnout v letošním roce 100% originální obsah, přičemž produkovat bude 300 hodin pořadů ročně. „Český obsah výborně funguje na základě dat, která jsme získali od diváků,“ uvedl.

Na konci tohoto měsíce, respektive 1. dubna, počítá provozovatel televize Mňam dále se spuštěním nové domény na adrese www.imnam.cz. „Měla by to být platforma, která bude obsahovat vše, co vás může napadnout ohledně gastronomie,“ informoval Milkovics. Kromě online médií posílí Mňam TV také o distribuci stopadesátistránkového magazínu Mňam. Ten by měl být od dubna v distribuci zcela zdarma všem registrovaným zájemcům a nabídne informace ze světa jídla, novinek v gastronomii i celebrit a jejich gurmánství. Co se týká nové televize z24, jejíž spuštění bylo avizováno již loni v létě, projekt chce Milkovics odhalit na samostatné tiskové konferenci.

autor: lukpo
Spustit audio