YouTube nasadí do televizorů s internetem nové reklamní formáty

15. květen 2018

Inzerenti po celém světě tak budou moci podle svých představ přizpůsobit kampaně tomuto prostředí. Právě prostředí chytrých televizorů se jeví Googlu aktuálně jako nejperspektivnější.

Uživatelé YouTube, kteří využívají tuto videoslužbu v televizorech připojených k internetu, se budou moci brzo setkat s novými inzertními formáty. Google o tom informoval na svém blogu. Americká firma uvádí, že právě televizory patří v současné době k nejrychleji rostoucí platformou a diváci se k nim vrací, protože YouTube je nejen jejich neodmyslitelnou součástí, ale k dispozici je například i v herních konzolích nebo set-top boxech.

Prostřednictvím televizorů konzumují uživatelé z YouTube denně 150 milionů hodin videa. „V nadcházejících měsících přidáme do televizorů podporu AdWords a DoubleClick Bid Manager televizní obrazovky prostřednictvím počítačů, mobilních telefonů a tabletů,“ slibuje Google. Inzerenti po celém světě tak budou moci podle svých představ přizpůsobit kampaně tomuto prostředí. V rámci AdWords budou mít inzerenti k dispozici speciální položku „Televizní diváci“, díky které bude možné zasáhnout publikum i mimo tradiční média.

autor: lukpo
Spustit audio