Marketingové a PR produkty

Zde Vám představíme jednotlivé produkty Českého rozhlasu Hradec Králové s tím, že ideální je vzájemné propojení jednotlivých produktů s větší účinností reklamní kampaně.

1. Spotové kampaně
V současné době nejčastěji používaná forma propagace. Spotové kampaně umožňují dosáhnou základních komunikačních cílů:
informovat, připomínat a přesvědčovat. Lze ji použít jak k racionální komunikaci, tak pro sdělení v emocionální rovině.
Na základě Vašeho zadání a našich zkušeností připravíme mediaplán s optimálním nasazením reklamní kampaně, popř. provedeme výpočet CPT (cena za zasažení jednoho tisíce posluchačů určité cílové skupiny), GRP (uvádí počet kontaktů se spotem na 100 osob z cílové skupiny, tedy kolikrát je spot slyšen) a dalších mediálních ukazatelů potřebných pro zadání.
Samozřejmostí je návrh a výroba reklamního spotu v našich studiích. 

2. Sponzoring
Můžeme říci, že klasickou spotovou kampaní dosáhnete svých cílů snadno a rychle. V současné době ale dochází k příklonu k netradičním formám komunikace, jednou z nich je i sponzoring.
V Českém rozhlase Hradec Králové Vám nabízíme hned několik druhů sponzoringu:
Sponzoring:
- programu umístěný například u časomíry, počasí a Zelené vlny
- tématických pořadů - Hudební samoobsluha, Radioporadna, týdeník Šarm, Retro, Radiobazar a další
- programová pásma/soutěže - Dobré jitro, Habaděj, Křížovka, Ranní bleskovka ...
- venkovních akcí pořádaných ČRo HK - promotion 

3. Reklamní rozhovor
Pro některé partnery je zajímavé předtočit reklamní rozhovor, ve kterém mohou podrobněji pohovořit o nabídce svých služeb a produktů. V reklamním rozhovoru je prostor pro popsání parametrů, cen, umístění provozoven a dalších podrobností. Maximální délka rozhovoru je 5 minut. Samozřejmě lze připravit sérii několika rozhovorů a ty postupně odvysílat. 

PŘÍKLAD REKLAMNÍ KAMPANĚ
Pro ilustraci můžeme uvést fiktivní reklamní kampaň.
Klientem je výrobce potravinářského doplňku, který přichází na trh s novým výrobkem a rozpočtem do 50 tis. Kč na rozhlas. V rámci služeb Českého rozhlasu Hradec Králové mu nabídneme následující komunikační mix. 

Spotová kampaň
- Pro dostatečnou zapamatovatelnost lze doporučit reklamní kampaň v délce 3 týdnů při nasazení 3 - 5 spotů denně s několika vlnami četnosti.
- Kampaň jasně popíše druh výrobku, jeho základní použití a přitom komunikuje novou značku 

Sponzoring pořadu
- Týdeník o životním stylu Šarm - pořad, který se zabývá vším, co je spojené se životním stylem - módou, kulturou, sportem a samozřejmě vhodnou výživou.
- Sponzoring zvýší znalost značky na trhu. 

Sponzoring soutěže
- Ranní bleskovka: soutěžící je možné obdarovat výrobkem, popř. testerem , který se zašle na jejich adresu. Poté je na marketingovém oddělení zadavatele, zda si provede zpětnou reakci na kvalitu, design a další vlastnosti výrobku. 

Časování
Důležité je správné načasování kampaně
1. - 10. den - spotová kampaň - 4 - 5 spotů denně
11. - 15. den - spotová kampaň - 3 - 4 spoty denně + 5 x sponzoring soutěže
16. - 20. den - sponzoring pořadu
20. - 25. den - spotová kampaň - 3 spoty denně 

Královehradecký kraj
  D11, mezi km 62.3 a 68, ve směru Hradec Králové, pomalu jedoucí vozidlo údržby, levý jízdní pruh uzavřen, Od 19.10.2017 07:30 Do 19.10.2017 13:45, , sekání trávy a údržba travních porostů, zdroj: ŘSD
  silnice I/14 (ulice Jiráskova), Rychnov nad Kněžnou, okr. Rychnov nad Kněžnou, práce na silnici, zúžené jízdní pruhy, Od 22.10.2017 00:00 Do 31.10.2017 23:59, částečná uzavírka - dokončovací práce, Vydal: ...
  silnice III/28437, Lužany, okr. Jičín, uzavřeno, oprava povrchu vozovky, Od 20.10.2017 00:00 Do 25.10.2017 23:59, Objížďka - bez rozlišení, IS 11 : přes: silnice I/16 (Dřevěnice), silnice I/35 (Úlibice), ...

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2017 Český rozhlas

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace