Logotypy a grafické manuály Českého rozhlasu

Logo Českého rozhlasu - Foto:  Český rozhlas

Logo Českého rozhlasuFoto:  Český rozhlas

V této sekci nabízíme ke stažení základní sadu grafických manuálů a logotypů Českého rozhlasu určených pro novináře a naše partnery. Věnujte pozornost důležitým informacím a podmínkám uvedeným níže.

Aplikace logotypů Českého rozhlasu a jeho stanic podléhají pravidlům stanoveným v grafických manuálech a finálnímu schválení pracovníků Oddělení komunikace a marketingových pracovníků jednotlivých stanic.  

Základní informace k užití logotypů 

Každý logotyp je k dispozici v základní (Z), horizontální (H) a vertikální (V) variantě. Od každé uvedené varianty loga existuje ještě pozitivní a inverzní barevná i černobílá varianta. Logotypy jsou k dispozici v křivkových formátech a bitmapách. 

K běžnému použití se vždy používá základní (Z) varianta loga. Od této varianty další odvozené varianty horizontální a vertikální jsou určeny pro specifické použití (viz níže - Legenda). 

Barvy ani formu logotypu není možné měnit. 

Je nutné vždy dbát na dobrou čitelnost zobrazeného loga a ochrannou zónu definovanou v grafickém manuálu. 

Je zakázáno používat barevnou variantu logotypu pro černobílý tisk. Zakázaná užití prostředků jednotného vizuálního stylu, která jsou v manuálu zobrazena, nevyčerpávají všechny způsoby zakázaných užití. Proto jsou obecně také zakázaná taková grafická zpracovaní a použití aplikací, která odporují pravidlům a metodám typografie nebo narušují estetické vnímaní. 

V případě dotazů se obracejte na Odbor marketingu a obchodu: 

Jakub Šolín
grafik
tel.: 221 551 317
e-mail: jakub.solin@rozhlas.cz 

Grafické manuály a logotypy ke stažení 

 

Legenda:
V každé ZIP složce se nachází podsložky s názvy „Z“ – základní verze logotypu, „H“ = horizontální verze logotypu a „V“ = vertikální verze logotypu. Horizontální a vertikální verze logotypu jsou extrémní varianty loga a měly by být používány pouze v odpovídajících situacích: 

HORIZONTÁLNÍ LOGO - používáme u formátu extrémně dlouhého na šířku a krátkého na výšku. Např: internetový banner, záhlaví na webu, aplikace na tužky, venkovní aplikace (mantinely, zábradlí apod.).  

VERTIKÁLNÍ LOGO - používáme v případě extrémně úzkého formátu. Např: internetový banner, vertikální reklamní aplikace (vlajky, sloupky apod.) 

Autor:  Oddělení komunikace

Zákulisí Českého rozhlasu

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2017 Český rozhlas

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace