8. října  2014  rubrika: Mediální partnerství

Mediální partnerství Českého rozhlasu

Obnovená premiéra hry Svatý Václav - Foto: Oddělení komunikace

Obnovená premiéra hry Svatý VáclavFoto: Oddělení komunikace

Český rozhlas v souladu se svým posláním média veřejné služby podporuje celou řadu projektů a institucí. Má v této oblasti již tradiční postavení a v mnoha případech jde o ojedinělé projekty, které by bez pomoci Českého rozhlasu nevznikly.

Mediální partnerství Českého rozhlasu se zaměřuje především na oblast charity, kultury a vzdělávání.  

Český rozhlas při posuzování žádostí o mediální partnerství klade důraz zejména na společenský význam, prospěšnost, novátorství a mimořádnost. Žadatel má možnost volit mezi parnerstvím Českého rozhlasu jako celku a partnerstvím některé ze stanic. 

Příští termín posuzování žádostí o mediální partnerství byl stanoven na 14. listopadu 2014. Zahrnuty do výběru budou veškeré kompletní žádosti došlé do konce října 2014

Podklady v tištěné i elektronické podobě musí být zaslány ve stejném kalendářním měsíci. Tištěné podklady zaslané později nebudou ve výběrovém řízení zohledněny a žádost bude považována za nekompletní. 

Celorozhlasové mediální partnerství 

Celorozhlasová spolupráce je navazována zejména s institucemi výjimečného společenského či kulturního významu. Podpora projektů je zařazována do časů self promotion Českého rozhlasu a redakční podpora se zpravidla dotýká několika stanic. Kapacita ve vysílání je proto velmi omezená, a z tohoto důvodu může Český rozhlas ročně podpořit okolo 50 projektů prostřednictvím celostátního i regionálního vysílání. 

Pokud chcete zažádat o partnerství v rozsahu celého Českého rozhlasu, pokračujte zde. 

Staniční mediální partnerství 

Staniční mediální spolupráce jsou navazovány s projekty, které svým zaměřením odpovídají formátu stanice. Prostřednictvím vhodné volby stanice tak mohou být podpořeny i menší zajímavé projekty, které tematicky zapadají do koncepce vysílání. 

Pokud chcete zažádat o partnerství některou ze stanic Českého rozhlasu, pokračujte zde. 

Autor:   Oddělení komunikace
 

Zákulisí Českého rozhlasu

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2014 Český rozhlas