Český rozhlas posiluje svůj marketingový tým

5. září 2014

Od 15. 9. nastupuje na pozici vedoucího oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul. Současný vedoucí marketingu Jiří Jeřábek nastupuje na pozici marketingového manažera, ve které bude pokrývat oblast strategických projektů a marketingové analytiky.

Jiří Haramul (1975) v roce 2007 absolvoval Právnickou fakultu na Západočeské Univerzitě, obor obchodní a autorské právo.
Svojí pracovní kariéru začínal v roce 1993 jako burzovní makléř. Od roku 2007 se věnuje téměř výhradně Marketingu a PR, který řídil např. ve společnostech Newton Media, MediaPro Pictures (skupina NOVA) a TV Pětka. Před nástupem do Českého rozhlasu byl zodpovědný za PR a komunikaci skupiny PRIMA. Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na motocyklech, golf, dobré jídlo a pití.

Mgr. Kateřina Moravcová, MBA
vedoucí oddělení komunikace

Spustit audio
autor: Oddělení komunikace