Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu

8. prosinec 2014

Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava, ve které představuje její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a bude pokrývat všechny typy médií. Poběží od prosince do února.

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

První fáze nové imageové kampaně stanice Vltava je načasovaná na prosinec a leden. Druhá fáze, ve které bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“, se odehraje v únoru. Autorem kreativy je Adéla Knajzlová. Podrobné informace ke kampani je možné získat na webu Českého rozhlasu.

Jiří Hošna
tiskový mluvčí

Spustit audio
autor: Oddělení komunikace