Český rozhlas zvýšil svůj podíl na trhu

Mixážní pult (ilustrační foto) - Foto: Jiří Šeda

Mixážní pult (ilustrační foto)Foto: Jiří Šeda

Podle aktuálních výsledků hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za třetí a čtvrté čtvrtletí 2018 se podíl Českého rozhlasu na rozhlasovém trhu ve srovnání s údaji za předchozí období zvýšil o 0,8 procentního bodu a aktuálně činí 21,8 %. Český rozhlas Radiožurnál se vrátil na 2. místo podle denní i týdenní poslechovosti a podílu na trhu. 

Ve třetím a čtvrtém čtvrtletí 2018 stoupl počet denních a týdenních posluchačů u dalších celoplošných stanic Českého rozhlasu: ČRo Plus, ČRo Dvojka, ČRo Vltava. ČRo Plus posiluje své publikum dlouhodobě. Aktuálně stoupl počet posluchačů stanice mluveného slova na 92 tisíc v průměrném dni a 144 tisíc v průměrném týdnu. Posílily také digitální stanice Českého rozhlasu, především Radio Wave. „Velice mě těší aktuální výsledky Českého rozhlasu. Údaje o poslechovosti stanice Český rozhlas Plus překonávají prognózy, které jsme měli v době vzniku této stanice a svědčí o zájmu české veřejnosti o hlubší zpravodajství a publicistiku,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. 

Čtěte také: 
Český rozhlas spouští svoji první HbbTV aplikaci
Nový portál Českého rozhlasu se stává jedním z největších magazínů na českém internetu

Nové články v rubrice

Zákulisí Českého rozhlasu

Ekonomika a hospodaření ČRo

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2019 Český rozhlas