Mimořádné osobnosti v nové kampani stanice Český rozhlas Plus

10. červen 2014

Stanice Český rozhlas Plus spustila komunikační kampaň. Cílem je budování značky a jejích hodnot, stejně jako akvizice nových posluchačů. Kampaň je postavena na osobnostech, jež představují autoritu ve svých oborech a současně se podílí na vysílání stanice.

V kampani se objevují ekonom Tomáš Sedláček, novinář Petr Šimůnek, psychiatr Cyril Höschl a vědec Jiří Grygar.

„Český rozhlas Plus chce nabízet vždycky něco navíc. Tak je to i s osobnostmi, které upozorňují na naše ranní vysílání. Jsem rád, že s námi spolupracují. Kampaní chceme kromě jiného upozornit bývalé posluchače Rádia Česko, že je zde v ranních hodinách opět stanice mluveného slova “ řekl Daniel Raus, šéfredaktor Českého rozhlasu Plus.

Prostřednictvím jmen známých a úspěšných osobností chce stanice Český rozhlas Plus oslovit nejen náročné posluchače ale také upozornit na velice atraktivní formát vysílání, který mohou posluchači poslouchat každý den od šesti do deseti – Ranní Plus.

Ke komunikaci kampaně je primárně využito internetových médií se zaměřením na zpravodajství a vědu. To je podpořeno tiskovými médii. Stanice kombinuje nákup mediálního prostoru s využitím spolupráce s mediálními domy. Reklamní vizuály se objeví také na OOH
nosičích - pražské MHD.

Pro Český rozhlas Plus kampaň vytvořila agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group. Kampaň ČRo Plus je naplánována až do konce června.

Spustit audio