Nová kampaň na zrapovaného Shakespeara ukáže experimentální tvář rozhlasových symfoniků

12. říjen 2015

Spojení rapu, symfonického orchestru a Shakespearových sonetů – to vše nabídne posluchačům dnešní koncert ve Smetanově síni Obecního domu. Symfonický orchestr Českého rozhlasu (SOČR) ukáže v projektu „RAPsody“ svoje umění experimentovat s jinými žánry. Zároveň se představuje v netradiční marketingové kampani.

„Cílem projekt RAPsody je popularizace Symfonického orchestru Českého rozhlasu a oslava šestistého výročí úmrtí Wiliama Shakespeara. Kampaň je postavená na provokativním vizuálu W. Shakespeara a virálního videa, které je určeno pro silné sociální sítě Českého rozhlasu i sociální sítě hlavních protagonistů, tedy rapperů Jamese Colea a Oto Klempíře,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu.

Koncert rozhlasových symfoniků se uskuteční 12. října od 19:30 ve Smetanově síni Obecního domu. Virální video je k vidění zde.
Celá kampaň byla vytvořena in house.


Projekt RAPsody:

Námět a supervize projektu: Jiří Haramul
Kreativa projektu: Oto Klempíř, Jiří Haramul
Kreativa vizuálu: Jakub Šolín
Virální video: Štěpán Vodrážka, Jan Kistanov
Hudba: Zdeněk Merta
Zpěv: Oto Klempíř, James Cole, Michaela Jančaříková
Použitá média: online, sociální sítě

Spustit audio