Nová kampaň pro Region sází na vtip a nadsázku

5. leden 2015

Nadsázka a humor jsou hlavními zbraněmi nové komunikační kampaně Českého rozhlasu Region. Jejím úkolem je propagovat stanici v oblastech s nízkou znalostí značky. Hlavním motivem kampaně je upozornit na rychlost informací, které posluchač dostává pouze od své regionální stanice.

„Komunikační kampaň jsme vytvořili plně in-house. Začala v prosinci a poběží i v lednu v tištěných a online médiích, na sociálních sítích i OOH kanálech. Vystupuje v ní náš regionální zprávař Tomáš Matula. Kampaň využívá nadsázku, jejímž úkolem není dělat si legraci z jednotlivých míst, ale naopak ukázat, že regionální zpravodajství Českého rozhlasu je jako u první u všeho důležitého, co se na Vysočině děje,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

V kampani se posluchači setkají například s narážkou na zlidovělou filmovou hlášku o „krematoriu v Pelhřimově“. Zaujmou je i obrovské brambory typické pro kraj Vysočina či „zimní olympiáda“ v Novém Městě na Moravě. Kampaň se tímto způsobem zaměřuje na zcela konkrétní místa a díky tomu také efektivněji cílí na posluchače. Autory kampaně jsou Jiří Haramul a Hana Marhanová, kreativu měli na starosti Jakub Šolín a Khalil Balbaki.

Spustit audio