Peter Duhan: Poslechovost nás musí zajímat!

1. prosinec 2010

„Český rozhlas si nadále nemůže dovolit to, co činilo předchozí vedení, tedy dělat, že se nás poslechovost netýká, nevnímat okolní prostředí, změny rytmu doby a společenských návyků. Nesmíme dopustit, aby se kvalitní veřejnoprávní vysílání dostalo na okraj zájmu, abychom se stali marginálním médiem. Chceme, aby si naše rozmanitá a vysoce kvalitní nabídka našla co nejvíce posluchačů,“ řekl ve středu 1. prosince na tiskové konferenci Peter Duhan, prozatímní ředitel Českého rozhlasu.

Tisková konference se věnovala hned několika klíčovým tématům aktuálně diskutovaným ve spojení s Českým rozhlasem. Vedle poslechovosti se jednalo o hospodaření Českého rozhlasu, dokončení rekonstrukce historické budovy na Vinohradské třídě a představení nové imageové reklamní kampaně.

Níže naleznete program konference spolu se všemi tiskovými materiály.

Program konference:

1. Výsledky hospodaření
Seznámení s výsledky hospodaření Českého rozhlasu za období leden – září 2010 a s informacemi o tvorbě rozpočtu na rok 2011.




2. Rekonstrukce historické budovy
Informace o aktuální situaci kolem rekonstrukce rozhlasové budovy ve Vinohradské ulici včetně plánovaného termínu dokončení stavby.


3. Poslechovost
Rozbor posledních výsledků poslechovosti Českého rozhlasu.

4. Reklamní kampaň
Prezentace v současnosti probíhající imageové kampaně Českého rozhlasu „Umím si vybrat, co chci. Jdu svou cestou“.

Za Český rozhlas se konference účastnili:

Mgr. art. Peter Duhan - prozatímní ředitel
Lukáš Hurník, Ph.D. - pověřen řízením Úseku programu
Bc. Hana Hikelová – ředitelka zpravodajských stanic
Ing. Hana Skalová - ředitelka Ekonomického odboru
Mgr. René Zavoral - ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů
PhDr. Václav Hradecký – vedoucí Oddělení výzkumu a analytiky


Mgr. René Zavoral
ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů
Český rozhlas
Tel. 221 551 310

Spustit audio
autor: Oddělení komunikace