Vltava spustí další část kampaně „umění slyšet“

16. únor 2015

Český rozhlas Vltava dnes spustí druhou část své nové komunikační kampaně „umění slyšet“, vytvořené plně in-house. První fáze, která představila vybrané posluchače stanice, začala loni v prosinci. Cílem kampaně je připomenout veřejnosti unikátní program Vltavy.

„V první, prosincové fázi kampaně jsme se rozhodli představit skutečné posluchače stanice Vltava. Nyní na ni navážeme druhou částí, kdy některé z posluchačů zobrazujeme v reálném prostředí, tedy tam, kde svoji oblíbenou stanici a její pořady poslouchají. Hudbu, mluvené slovo, rozhlasové hry a kulturní přehled vyjadřují ilustrace v pozadí vizuálu,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí marketingového oddělení Českého rozhlasu.

Pro první fázi kampaně nafotil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki posluchače stanice Vltava, kteří také prozradili, proč si Vltavu oblíbili a co na ní mají nejraději. Součástí vizuálu s jejich tvářemi bylo vždy také jméno, povolání a vyjádření ke stanici Vltava. S jejich příběhy a oblíbenými pořady se je možné seznámit na webové adrese www.rozhlas.cz/vltava/posluchaci.

Ve druhé fázi byli oslovení posluchači zasazeni do prostředí, kde rozhlas nejčastěji poslouchají. Svět fantazie a pohody, ve kterém se díky poslechu Vltavy ocitají, výtvarně ztvárnila ilustrátorka Barbora Olmrová. Celou scénu pak zachytila hledáčkem objektivu fotografka Lenka Hatašová. Video, které zobrazuje proces vzniku druhé části kampaně, je k dispozici zde.

Obě části kampaně byly vytvořeny in-house a pokrývají všechny typy médií. První fáze se uskutečnila v prosinci a lednu, druhou rozhlas načasoval na polovinu února až konec března.

Spustit audio