Staniční / regionální mediální partnerství

Formou staničního a regionálního mediálního partnerství jsou podporovány kulturní projekty ve veřejném zájmu, charitativní a vzdělávací akce a další kampaně, které svým zaměřením a lokálním dosahem odpovídají formátu stanice.

Vysílací studio Českého rozhlasu

Vysílací studio Českého rozhlasu

Jak žádat o mediální partnerství?  

Žádost o staniční / regionální mediální partnerství je třeba požádat minimálně 2 měsíce před začátkem akce, resp. zahájením mediální kampaně, a to prostřednictvím on-line formuláře, ve kterém žadatel/žadatelka zvolí stanici / region, kam žádost směřuje. Tímto způsobem lze oslovit maximálně 3 stanice Českého rozhlasu. 

V případě veřejné sbírky doloží žadatel/žadatelka také oficiální povolení sbírky; přehled projektů, které budou podpořeny ze sbírky a vyúčtování sbírky za poslední ročník. Termín podání žádosti bude posouzen dle data doručení formuláře. 


Formulář vyplňte zde

Kdy se dozvím, zda projekt získal partnerství stanice či regionálního studia Českého rozhlasu?  

Na žádost odpovídá pracovník/pracovnice dané stanice zpravidla do měsíce po obdržení vyplněného formuláře.
Doporučujeme, aby žadatelé/žadatelky před odesláním žádosti jakékoliv dotazy či nejasnosti konzultovali telefonicky nebo e-mailem s Oddělením komunikace ČRo (viz kontakt níže). 

Kontakt:  

Andrea Filičková, manažerka mediálních partnerství
tel. 221 551 315
email: andrea.filickova@rozhlas.cz 

Autor:  Oddělení komunikace

Nové články v rubrice

Zákulisí Českého rozhlasu

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2017 Český rozhlas

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace