Komunikace a vnější vztahy

Součástí útvaru Komunikace a vnější vztahy je Oddělení komunikace, Oddělení marketingu a Mezinárodní oddělení.

Projekty v oblasti interní i externí komunikace spadají do zodpovědnosti Oddělení komunikace. Zajišťuje tiskový servis pro média, organizuje akce pro zaměstnance i pro veřejnost či administraci a realizaci celorozhlasových mediálních partnerství a doprovodných akcí. Má na starosti PR korporátních projektů i podporu PR jednotlivých stanic a útvarů.

Oddělení marketingu se věnuje marketingové podpoře programu jednotlivých stanic Českého rozhlasu a také klíčových korporátních projektů. Součástí Oddělení marketingu je interní grafické studio, které realizuje kreativní a grafické výstupy celého portfolia Českého rozhlasu.

Mezinárodní oddělení zajišťuje, koordinuje a monitoruje zahraniční vztahy Českého rozhlasu, především v souvislosti s aktivním členstvím Českého rozhlas v Evropské vysílací unii (EBU). Zabývá se například účastí rozhlasových tvůrců na mezinárodních rozhlasových soutěžích a přehlídkách a také mezinárodní výměnou rozhlasového obsahu pro vysílání.

Mgr. Jiří Hošna

ředitel Komunikace a vnějších vztahů

Zákulisí Českého rozhlasu

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2017 Český rozhlas

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace