Mgr. Jiří Hošna

Mgr. Jiří Hošna - Foto: Khalil Baalbaki

Mgr. Jiří HošnaFoto: Khalil Baalbaki

ředitel Komunikace, marketingu a obchodu

Absolvoval v roce 2002 Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor český jazyk a literatura. Po studiích pracoval několik let v agenturním zpravodajství v České tiskové kanceláři (ČTK). 

Žurnalistickou praxi vykonával také jako redaktor Mladé fronty Dnes. 

Oborem public relations se začal intenzivně zabývat, když zastával post mluvčího Královéhradeckého kraje. Věnoval se zejména externí komunikaci, rozvoji vztahů s novináři a také marketingovým aktivitám. V rámci evropských projektů se podílel na tvorbě komunikačních a marketingových strategií pro oblast veřejné správy. 

Před nástupem do Českého rozhlasu působil na manažerské pozici v agentuře AMI Communications. Specializoval se především na korporátní a krizovou komunikaci, nová média a online řešení. Zajišťoval PR aktivity pro významné obchodní společnosti, například pro firmy Veolia či Unilever.  

Na pozici ředitele Komunikace, marketingu a obchodu působí od 1. března 2016. 

Autor:  Jiří Hošna

Zákulisí Českého rozhlasu

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2018 Český rozhlas