Prodejci na předváděcích akcích mají nový trik na zákazníky
20. srpen 2012
Prodejci vymysleli nový způsob, jak vylákat peníze od zákazníků na takzvaných předváděcích akcích. I když zákon teď spotřebitele mnohem více chrání a kupní smlouvy je možné lépe vypovědět, prodejci se nové legislativě okamžitě přizpůsobili.
Nový Občanský zákoník připouští podstatnou výjimku. Pokud prodejce a zákazník uzavřou smlouvu o opravě nebo údržbě zboží například doma u zákazníka na jeho žádost, ocitá se kupující v pasti znova.
Prodejci často právě tuto smlouvu předkládají zákazníkům hned na předváděcí akci a účtují za ni mnohem více peněz než za zboží samotné. Cílem je zbavit zákazníka práva od prodeje odstoupit, až si všechno v klidu rozmyslí.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Ztratit práci, vrátit se nebo narukovat. Ukrajincům v odvodovém věku nebudou konzuláty vydávat pasy
-
Památník v Letech nestavíme kvůli Romům, ale kvůli sobě. Prasečák byl náš problém, zdůrazňuje Šídlo
-
Temnota se teď dostává na světlo, říká moderátorka po své výpovědi u soudu s Cimickým
-
Ursula von der Leyen přijede na konci dubna do Prahy. bude obhajovat post šéfky Evropské komise