Prodejci na předváděcích akcích mají nový trik na zákazníky

Smlouva - Foto: Fotobanka stock.xchng

SmlouvaFoto: Fotobanka stock.xchng

Prodejci vymysleli nový způsob, jak vylákat peníze od zákazníků na takzvaných předváděcích akcích. I když zákon teď spotřebitele mnohem více chrání a kupní smlouvy je možné lépe vypovědět, prodejci se nové legislativě okamžitě přizpůsobili.

Nový Občanský zákoník připouští podstatnou výjimku. Pokud prodejce a zákazník uzavřou smlouvu o opravě nebo údržbě zboží například doma u zákazníka na jeho žádost, ocitá se kupující v pasti znova. 

Prodejci často právě tuto smlouvu předkládají zákazníkům hned na předváděcí akci a účtují za ni mnohem více peněz než za zboží samotné. Cílem je zbavit zákazníka práva od prodeje odstoupit, až si všechno v klidu rozmyslí. 

Autor:  Martin Knitl
Pořad: Zprávy  |  Stanice: Ostrava
Čas vysílání: každou hodinu  |  Délka pořadu: 4 minuty  
 

Nové články v rubrice

Moravskoslezský kraj
  Srážky: déšť, D1-354,4 km
  Srážky: déšť, D1-354,0 km
  Srážky: déšť, I/58-36.7

Mobilní verze | Podmínky užití | English
© 1997-2014 Český rozhlas