Prodejci na předváděcích akcích mají nový trik na zákazníky
20. srpen 2012
Prodejci vymysleli nový způsob, jak vylákat peníze od zákazníků na takzvaných předváděcích akcích. I když zákon teď spotřebitele mnohem více chrání a kupní smlouvy je možné lépe vypovědět, prodejci se nové legislativě okamžitě přizpůsobili.
Nový Občanský zákoník připouští podstatnou výjimku. Pokud prodejce a zákazník uzavřou smlouvu o opravě nebo údržbě zboží například doma u zákazníka na jeho žádost, ocitá se kupující v pasti znova.
Prodejci často právě tuto smlouvu předkládají zákazníkům hned na předváděcí akci a účtují za ni mnohem více peněz než za zboží samotné. Cílem je zbavit zákazníka práva od prodeje odstoupit, až si všechno v klidu rozmyslí.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Nerudová publikovala devět textů v predátorských časopisech. ‚Je to více než deset let,‘ vysvětluje
-
Antikampaň je v politice dovolená a běžná, hodnotí politolog Kopeček úpravu volebního sloganu ANO
-
Čtyři z deseti firem škrtají benefity, hlavně ty zdravotní. ‚Omezuje se prevence,‘ varuje svaz obchodu
-
Ledecká si pochvaluje lyže a těší se na příští sezonu. ‚Chtěla bych dát nějaký obřák na svěťáku,‘ říká