Reklama a mediální spolupráce

26. srpen 2015

Český rozhlas Pardubice je regionální stanicí s rostoucí cílovou skupinou posluchačů.

Svým dosahem i zaměřením pokrývá naše stanice celý Pardubický kraj (okresy Pardubice, Chrudim, Ústí nad Orlicí a Svitavy) s přesahy do kraje Královéhradeckého i Středočeského.

Staniční mediální partnerství

Český rozhlas v souladu se svým posláním média veřejné služby podporuje celou řadu projektů a institucí. Má v této oblasti již tradiční postavení a v mnoha případech jde o ojedinělé projekty, které by bez pomoci Českého rozhlasu nevznikly.

Mediální partnerství Českého rozhlasu se zaměřuje především na oblast charity, kultury a vzdělávání.

Český rozhlas při posuzování žádostí o mediální partnerství klade důraz zejména na společenský význam, prospěšnost, novátorství a mimořádnost. Žadatel má možnost volit mezi parnerstvím Českého rozhlasu jako celku a partnerstvím některé ze stanic.

Celorozhlasové mediální partnerství

Celorozhlasová spolupráce je navazována zejména s institucemi výjimečného společenského či kulturního významu. Podpora projektů je zařazována do časů self promotion Českého rozhlasu a redakční podpora se zpravidla dotýká několika stanic. Kapacita ve vysílání je proto velmi omezená, a z tohoto důvodu může Český rozhlas ročně podpořit okolo 50 projektů prostřednictvím celostátního i regionálního vysílání.

Staniční mediální partnerství

Staniční mediální spolupráce jsou navazovány s projekty, které svým zaměřením odpovídají formátu stanice. Prostřednictvím vhodné volby stanice tak mohou být podpořeny i menší zajímavé projekty, které tematicky zapadají do koncepce vysílání.

Formulář vyplňte zde.

Jakékoliv dotazy či nejasnosti můžete konzultovat telefonicky nebo e-mailem s manažerkou komunikace Českého rozhlasu Pardubice. Romana Oulická, manažerka komunikace ČRo Pardubice tel. 221 554 801, email: romana.oulicka@rozhlas.cz

Reklamní kampaň

Pro naše posluchače jsme zdrojem informací o tom, co se děje i v těch nejmenších městech a obcích východních Čech. Klademe důraz na objektivitu, aktuálnost a v neposlední řadě na školené a kvalitní moderátory. Vysílání není přesycené reklamními bloky a každý spot nebo vzkaz, je v našem vysílání zpravidla uváděn jednotlivě, není ztracen mezi jinými spoty, tzn. je vysoce účinný.

Jsme stanicí, která má vyrovnanou poslechovost po celý týden, vysokou hodnotu průměrné délky poslechu a také vyrovnaný podíl mužů a žen mezi posluchači. V Pardubickém kraji žije přibližně 175.000 obyvatel ve věkovém rozpětí 40 – 70 let, znamená to, že téměř 20% (pětina obyvatel kraje) v tomto věkovém rozpětí poslouchá vysílání ČRo Pardubice. To je jeden z největších zásahů v konkrétní cílové skupině v Pardubickém kraji.

Rozhlasová reklama není drahá

V případě, že vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat.
Romana Oulická, manažerka komunikace ČRo Pardubice, tel. 221 554 801, email: romana.oulicka@rozhlas.cz.

Spustit audio

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.