Co všechno snese doprava v hlavním městě?
Otevření tunelu Blanka se znovu odkládá na neurčito. Nyní kvůli zvlhlé a zřejmě špatně zvolené kabeláži. Projektanti či zhotovitelé prý počítali s převážně „suchým tunelem“.
Je tento stav výsledkem nedostatku odborného konsenzu, špatného rozhodování politiků, šlendriánu?
Datum dokončení vnějšího silničního okruhu je tedy nejasné. Praha také odmítla dostavbu trasy metra na letiště v Ruzyni a chce dopravu řešit vlakovým spojením.
O smyslu dostavby trasy metra A, která je ve zkušebním provozu, panují pochybnosti. Trasa D bude, ale kdy? Mluví se o ní přes 10 let.
Velké dopravní stavby významně zatěžují rozpočet. Už dlouhá leta se diskutuje o omezení vjezdu aut do středu města.
Jsou už passé myšlenky na vybírání mýtného, nebo na zóny s naprostým zákazem?
Co to znamená pro plánování hromadné dopravy v Praze? V jakých evropských metropolích bychom se mohli poučit?
Hostem Lucie Vopálenské byl dopravní expert Vratislav Filler ze sdružení Auto*mat.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka