Studenti a virální marketing
Díky své masovosti a snadné distribuci mají virální videa velké využití v oblasti marketingu. Náklady na ně jsou navíc mnohem menší než na klasickou reklamu. Jaký je váš názor na využití virálních videí v marketingu? Co stojí za jejich úspěchem? Mohou mít větší dopad než klasická reklama?
Virální videa porážejí v počtu shlédnutí mnohé televizní pořady a předhánějí se ve sbíraní "lajků". Připojit se k internetu a nebýt jimi "nakažen", je téměř nemožné. Své označení ostatně dostala podle toho, že se šíří jako virus - lidé si mezi sebou šokující nebo vtipné spoty sami přeposílají a sdílejí je na sociálních sítích.
U virálních videí je nejdůležitější originalita a dobrý nápad, pokud se v nich propaguje i nějaká značka, neklade se na ni velký důraz, ale objevuje se spíše mimochodem.
Diskutujte o tématu na Facebooku.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.